5 Eylül 2013 Perşembe

YENİ EVLİLERE EN ÖNEMLİ TAVSİYE

Geçenlerde girdiğim bir mağazadaki elemanlardan biri hem benimle ilgileniyor hemde kızımı seviyor. Neyse konuyu uzatmayayım :)
-bebekler çok tatlı evlenince hemen yapılmalı falan diyorlar
 ben bıyık altı gülüyorum evlenince hemen hımm
-ben evliyim diyor kız.19 yaşındayım 2 aylıkta evliyim eşim istiyor da ben bilmiyorum diyor. çok yaş farkı olmamalı arkadaş gibi olmalı diye ekliyor.
-bendeki tepki 2-3 sene bekle cnm bi evliliğe alışın daha küçüksün gibi bir şey oluyor.
-kız ekliyor bilmem kiminin bir akrabası varmış 13 yaşında doğurmuş(doğru okudunuz 13) arkadaş gibilermiş  kızı 30 yaşında annanne olmuş kızın anası 43 yaşında ne kadar da iyi değil mi erken yaşta torununun çocuğunu gördü diyor. bende çok yaş farkımız olmasın diye düşünüyorum diyor.

-içimden düşünebiliyorsun yani diyorum. 13  yaş mı daha kendi çocukken çocuk doğuruyor ve sen buna  özeniyorsun diyorum.19 bile erken bence dur daha acelen ne çocuk sorumluluk işi sen evliliğin tadını çıkar. Çoğu eş çocuk ister ama başına gelecekten haberi yoktur diyorum
-eşim zaten çocukları çok sever bebeğimiz olsa yardımcı olur yani.
- ah canım diyorum en iyi eş bile belli bir süre bakar. İlk zamanlar uyku nedir unutacaksın. bebek uyandığında seni isteyecek. bunlara hazır mısın ? diyorum
sonra bakıyorum ne desem boş çocuğumla arkadaş gibi olayım diye erkenden doğuracak.
Bir kaç gün sonra şu yazı çıkıyor karşıma Evlenir evlenmez yapılmayacak tek şey demiş Tüten Çelebioğlu ne de güzel yazmış ellerine sağlık diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder