8 Şubat 2013 Cuma

EN ÇOK KULLANDIĞIM ÜRÜNLER 2

ilk 6 ay işime yarayan ürünlere devam:)
Doğum yaptıktan 2 sonra lohusa  40 gün dışarı çıkmaz diyenlere inat  ebebekte aldım soluğu. Avent almaya gidip stokta olmayınca e napalım alalım bari diye alınan bir ürün olup 6 ay boyunca çok kahrımı çekmiştir ve hala çekmektedir. 8 vakum düzeyi 6 hız seviyesi mevcuttur.
iki göğüste aynı anda çok kullanmadım.
tek dezavantajı biraz yer kaplıyor.

sütü sağdığım gibi dolaba atma imkanı sağlaması, biberon başının bu kaplara uyuyor olması en büyük tercih sebebimdi.

diğer markaların poşetlerini de denedim en çok memnun kaldığım ürün bu oldu.yumuşak oluşu, my mommy's milk yazısı, daha fazla süt alışı beni cezbetti. diğer markalara göre biraz fiyatı yüksek ama indirime girdiğinde benim gibi stok yaparsanız o sorunda kalmıyor:)






Göğüs kalkanı
çatlamış göğüs uçlarındaki hassaslık için idealdir. göğüste  fazla süt birikmesi durumlarında süt sızmasındaki sütü toparlar.

  • Hava geçirir kalkanlar acıyan veya çatlak göğüs uçlarının daha çabuk iyileşmesine yardımcı olur. Nazik basıncıyla şiş göğüsler rahatlar.
  • Delikler hava sirkülasyonunu sağlar.

  • süt sağarken sağmadığınız göğsünüze koyup süt sızmalarına engel olabilirsiniz.



    Emzirme önlüğü
    Emzirmem gereken her yerde emzirdim. Avm lerdeki bebek odalarında okadar farklı olaylarla karşılaştım ki iyiki almışım dedim.(ben emzirirken içeri dalan ailenin (anne baba çoçuk) içerde bir başkasını umursamaması, dedenin torununun altı değişirken yanından ayrılmaması gibi)çantamda daimi bir yeri vardır. umarım uzun bir süre daha emzirmeye devam ederim de çantamdan çıkartmam:)



    Emzirme minderi
    fotoğraftaki her şekilde kullanıldı ve memnun kalındı.oturma çalışmalarında en büyük yardımcımızdı.



    Tracy Hogg la girdi hayatıma. iyi ki de girdi. Gaz ve kolik önleyici olması, bebeğin anne memesini bırakmaması, kimi biberonlar gibi damlatmaması en büyük avantajlarıydı. kızım severek kullandı ilk 6 ay ve hala devam ediyor. Bu markanın bir de şöyle bir biberonu var bence oda kullanışlı.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder