10 Şubat 2013 Pazar

EN ÇOK KULLANDIĞIM ÜRÜNLER 3

Mei Tai
Kanguru mu slingler mi diye çok düşünüp taşınıp wrap sling i kullanabilir miyim falan derken hediye gelen mei taiyle kızımla mükemmel uyumu sağlamış bulunmaktayız.(2.çocuk olursa önce wrap sling sonra mei tai )
 9ay karnımda 6 aydır da mei taiyle taşimis bulunmaktayım.Koala misali bana yapışan kızımı belimi de ağrıtmadan taşımanın keyfi içndeyim. dışarı da olduğu kadar ev içinde de iş yaparken kızımla süpürge tutarız yemek yaparız.Bazen her yere bebek arabasıyla gidilemiyor.İstanbul'un anne ve bebek dostu bir şehir olmadığı malum daracık kaldırımlar,arnavut kaldırımlar,yol çalışmaları,  insan kalabalığı derken bebek arabasını kullanamadığınız yerler için idealdir.



Ergo Baby Kanguru
yine bir hediye daha:) ürünü yeni kullanmaya başladım şimdidlik memnunum Mei tai ye göre daha kullanması daha kolay.
isterseniz buradan da Hülya'nın Tunasının yorumlarına bakabilirsiniz







bebek arabası
Bebek arabası seçmek çok da kolay olmuyor. Travel sistem mi yoksa puset mi derken kendinizi bir derya içinde buluyorsunuz yani ben öyle oldum.Bir arabayı o kadar övmüşlerdi ki  uzay mekiği de oluyor mu diye sormuşluğumuz var düşünün halimizi. Bu model bizim işimiz görüyor hala oto  koltuğu olarak bu modeli kullanıyoruz.

2 yorum:

  1. linkler için çoook teşekkürler
    severek kullanan becerikli anneleri seviyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. böyle kullanışlı ürünler sunduğunuz için ben teşekkür ederim

    YanıtlaSil